Fnitter, fnitter

Hello…

I fredas var det maskerad på Kåren och jag o Anna körde på hårt…

pict0031.jpg
Jodå så att ehm...Vi är rokoko töser med fransk ursprung...;)

Måste u säga att Anna har sytt våra dräkter, jag hjälpte ju till en del oxå…kom på hur vi skulle få de vackra höfterna..men ja anna gjorde det stora arbetet. Och vi van priset för bsäta utklädnad..woohoo 😉
Det var en undebart trevlig kväll. sittning för att säga Hejdå till Malin som nu lämnar oss…och lite spännande flörtande.

Just nu undrar jag vöer min framtid. vilka väg ska jag ta? och hur kommer nästa år att se ut? Jag har inte direkt kommit på svaren. Mne när jag har bstämt mig, typ efter påsk då återkommer jag.

På onsdag ahr jag tenta och på torsdag så ska jag hem till skåne! yay! ska ner och frya nyår o umgås med mina föräldrar. Väl tillbaka till skövde kommer det att bli väldigt intensivt. Förfum, fum och iväg till falun på SSFSförfum. sen blir det att plugga för att åka iväg tilllondon den femte och sen blir det damsittning och sen undrar jag lite vad osm kommer hända efter det…jag har nog inte tid för kärlek…eller flört..eller klart jag har..men jag e lite fnittrig det kan iv iaf komma överens om.

puss

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment på “Fnitter, fnitter”

  1. Sara Says:

    Det var inga dåliga kläder, seriöst! Duktig Anna är måste jag säga. Var fick ni tag i allt tyg?


Lämna en kommentar