rubrik

Jag vet det var sjukt längesen jag skrev. Har haft mycket i tankarna o lite ork till detta.

Har tentat en massa tentor, har fått godkänt på ett par tentor…yay.

har tenta på lördag, har framtidsdag + framtisdbankett på onsdag! =)

Och det absolut roligaste, jag o anna har nu äntligen bokat bilj till London!!!!! wooooooooooohoooooooooooo

vi åker lördagen den 5/4 och kommer hem torsdagen den 10/4 , det ska bli så underbart roligt. Vi kommer hem på torsdan, och sen på fredan kommer mina töser hit och på lördan e det dags för damsittningen! Ja, det är nu damsittningstider.  Det är snart, o när det e över så är det dags för skolan igen och sen är terminen slut. eller ja ungefär, men jag vet ju att det komme gå skitfort! allt kommer bara rulla på nu…o det är ju så fint vädr nu oxå, solen skiner och man känner hur våren kommer…

En annan stor nyhet: Hoda har börjat träna. Ja, jag menar allvar. och hon tycker att det är roligt. ja, jag ljuger inte. Vi tränar pass och tränar på gym…OMG! yes, its true. Och jag längtar dit..:) hihi…

Så det har hänt en del i mitt lilla liv. Sen så har vi det där med kärleken. Vi kan väl säga såhär;

1.Jag har erkänt nu, lever inte längre i förnekelse
2. Av nån anledning så blir killar som jag inte är attraherad av attraherade av mig, o det blir lite jobbigt.
3. Förutom min betuttelse i en speciell person, så har jag nu ett oficiellt span som gör livet lite roligare…haha

ja det var en kort sammanfattnig, för mer information kontakta mig…;)

Nu ska jag fortsätta städa mitt riktigt dammiga rum…yay…*host*

jag vill avsluta med dennna mening: ”Gå nu ät så mycket så att du inte dör” (<-vad betyder det,varför sa jag så??)

puss puss

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lämna en kommentar